本帖最後由 ☆leunghotung★ 於 21-3-2009 21:44 編輯
重裝都係咁..
咩歌都係咁..
一開始個畫面就HAND左..
得D歌仔..
ξovε×城=] 發表於 18-3-2009 21:46 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你試下係osu入面個options到睇下係咪kick左DirectX?
試下半螢幕= =
果d..
新整既歌HotCha 既 party girl=.=
http://osu.ppy.sh/forum/viewtopic.php?f=6&t=11244
NDS個個已經狂了=]
玩呢個唔成問題=]
bobby044132 發表於 21-3-2009 16:02 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你太看小這隻遊戲了= =
NDS易到爆- -唔難
osu果個應援..有d歌難到一定有miss=]
唔錯 多謝哂
請樓主不要使用HIDE功能
因此會引起會員呃POST
請樓主不要使用HIDE功能
因此會引起會員呃POST
kin111 發表於 22-3-2009 10:42 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
o= =
咁我依家教番先..
如果nds果隻最難係10星....
咁pc版最難可能有30星了orz
如果nds果隻最難係10星....
咁pc版最難可能有30星了orz
巴布vs超力 發表於 22-3-2009 23:52 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯..nds真係易..難得一樣.就係300分.
按300難過pc..我feel到
pc制又多又難控
有d制n咁遠- -..
飛過去按都可能會miss/100
=]
你試下係osu入面個options到睇下係咪kick左DirectX?
試下半螢幕= =
果d..
新整既歌HotCha 既 party girl=.=
http://osu.ppy.sh/forum/viewtopic.php?f=6&t=11244
你太看小這隻遊戲了= =
NDS易到爆- -唔難
osu果 ...
☆leunghotung★ 發表於 21-3-2009 21:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點半螢幕= =
點半螢幕= =
ξovε×城=] 發表於 31-3-2009 21:21 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
kick走個 fullscreen mode
kick完..就kick左邊的幾多x幾多..依個係視窗個大小
玩之前一定要去下載 Beatmap:
下載Beatmap網址:http://osu.ppy.sh/?p=beatmaplist
入左個網之後,揀標題,入到去會有好大個download map,按落去就會自動download,down完之後在將Beatmap放到遊戲資料夾的 Songs 中之後重新載入遊戲就可以玩到下載來的音樂。
****************先登入才可下載beatmap
玩之前一定要去下載 Beatmap:
下載Beatmap網址:http://osu.ppy.sh/?p=beatmaplist
入左個網之後,揀標題,入到去會有好大個download map,按落去就會自動download,down完之後在將Beatmap放到遊戲資料夾的 Songs 中之後重新載入遊戲就可以玩到下載來的音樂。
****************先登入才可下載beatmap
我搵唔到wo.