慘被無視
樂古果然唔岩我
走了
樂古拎黎升樂古個等候的:)
不是沒有用的喔, 朋友:lol
佢地傾緊話咩收點
我都唔明咩叫收點
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 10:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
十級會員就可以過樂點比人,但會收20%稅
唔明-.-? 係邊到高速拎到160樂點
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 10:32 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
今日論壇之星 係你=,=
400幾個貼
你係咪打錯字=,=
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 10:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咩字打錯-.-..?
今日論壇之星 係你=,=
400幾個貼
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 10:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
所以我先叫佢偶像;)
咩字打錯-.-..?
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 10:36 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你係咪想打hurt先?
慘被無視
樂古果然唔岩我
走了
只吃29魚的貓 發表於 2-4-2010 10:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁快閃人?
我都想知
仲未有人答我樂點有咩用=,=
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 10:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
總積分=(發帖數+樂點)/2+在線時間(小時)*5+頁面瀏覽量/2500
所以, 2樂點大約可以加1積分, 咁收樂點咪可以升級囉:lol
你係咪想打hurt先?
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 10:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
/_\ 估唔到我英明一世,錯極一時