只吃29魚的貓 發表於 2-4-2010 10:34:58

慘被無視
樂古果然唔岩我
走了

M.Yin 發表於 2-4-2010 10:35:11

樂古拎黎升樂古個等候的:)
不是沒有用的喔, 朋友:lol

曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 10:35:27

佢地傾緊話咩收點
我都唔明咩叫收點
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 10:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
十級會員就可以過樂點比人,但會收20%稅

雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 10:35:39

唔明-.-? 係邊到高速拎到160樂點
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 10:32 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    今日論壇之星 係你=,=
400幾個貼

曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 10:36:19

你係咪打錯字=,=
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 10:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咩字打錯-.-..?

'LEAH迷囝:) 發表於 2-4-2010 10:36:34

今日論壇之星 係你=,=
400幾個貼
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 10:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
所以我先叫佢偶像;)

雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 10:36:53

咩字打錯-.-..?
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 10:36 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你係咪想打hurt先?

鴻- 發表於 2-4-2010 10:37:43

慘被無視
樂古果然唔岩我
走了
只吃29魚的貓 發表於 2-4-2010 10:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁快閃人?

M.Yin 發表於 2-4-2010 10:37:48

我都想知
仲未有人答我樂點有咩用=,=
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 10:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

總積分=(發帖數+樂點)/2+在線時間(小時)*5+頁面瀏覽量/2500

所以, 2樂點大約可以加1積分, 咁收樂點咪可以升級囉:lol

曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 10:37:50

你係咪想打hurt先?
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 10:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
/_\ 估唔到我英明一世,錯極一時
頁: 6891 6892 6893 6894 6895 6896 6897 6898 6899 6900 [6901] 6902 6903 6904 6905 6906 6907 6908 6909 6910
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室