呢個帖係咪之前都有的?
limingyin 發表於 2-4-2010 11:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-3-爆帖就會開個新帖~
唔係show簽名圖出來咩=_=?
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 11:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係掛= =唔記得
上網查左好似係個讀字-_-`
如果無人接就我接`
正 所 謂 ``
我不入地獄`誰入地獄(?)
火有火裡去`水有水裡 ...
'LEAH迷囝:) 發表於 2-4-2010 11:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佩服@w@
邊個接到咪邊個lo haha
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 11:17 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁姐係唔係我=,=
幾多歲?
limingyin 發表於 2-4-2010 11:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點知= =''(其實係唔記得
有人話係女仔._.
limingyin 發表於 2-4-2010 11:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
@w@ 睇閣下判斷力了,嘿嘿
-3-爆帖就會開個新帖~
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 11:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁樣..
我其實好耐之前已經申請左個名單-.-
有人接到啦
係掛= =唔記得
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 11:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來連您自己都唔記得= =...
#$&^*%^&*#%$#!$@想砍人
@w@ 睇閣下判斷力了,嘿嘿
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 11:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁又係既=]