想刺殺佢?!
問過我未
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 11:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
問左你喇`
你話請你食雙層魚柳包就當吾知情既;)
又比個日本妹收左工
limingyin 發表於 2-4-2010 11:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
who is 日本妹;p?
唔得閒
走先
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 11:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
再見=]
其實佢叫鈴鈴p_q
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 11:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
幾多歲架佢其實
活動貼已打開了 各位參加者可以都活動貼 交出作品
幾多歲架佢其實
limingyin 發表於 2-4-2010 11:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
a_a"您自己問佢 haha
=___=...即係點 set邊種?不如我sd比您幫我整?
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 11:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔記得了= =
我記得係用返最普通果種就得
幾多歲架佢其實
limingyin 發表於 2-4-2010 11:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢鈴鈴歲
唔記得了= =
我記得係用返最普通果種就得
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 11:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我貼去咖啡廳個邊...您幫我睇下得唔得p_q? 麻煩您 thz
活動貼已打開了 各位參加者可以都活動貼 交出作品
Yondaimc 發表於 2-4-2010 11:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hi YY