聽日先有得睇.0.
'LEAH迷囝:) 發表於 2-4-2010 23:08 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我 要 由 頭 睇 過 (嗚 ~
我 要 由 頭 睇 過 (嗚 ~
H20_希古恩 發表於 2-4-2010 23:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點解我見到你當前離線-口-?
點解我見到你當前離線-口-?
'LEAH迷囝:) 發表於 2-4-2010 23:13 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
部 機 虧 -.-"
部 機 虧 -.-"
H20_希古恩 發表於 2-4-2010 23:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我仲以為你潛左吾理我v_v
我仲以為你潛左吾理我v_v
'LEAH迷囝:) 發表於 2-4-2010 23:14 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
快 架 na 我 諗 ;;
我見到你地兩個都offline
快 架 na 我 諗 ;;
H20_希古恩 發表於 2-4-2010 23:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
慘慘牙-口-
我見到你地兩個都offline
ShiNG_SeR 發表於 2-4-2010 23:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我以為高級會員可以隱身上線
慘慘牙-口-
'LEAH迷囝:) 發表於 2-4-2010 23:16 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
吾 想 有 黑 眼 圈 呢 -o-"
吾 想 有 黑 眼 圈 呢 -o-"
H20_希古恩 發表於 2-4-2010 23:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我發覺我頭像比你靚;)