歡迎歡迎`歡迎來到我地頭(被打
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
要收保護費嗎?!
歡迎歡迎`歡迎來到我地頭(被打
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你地頭0.0?
你去巨商版我都會歡迎你:lol
要收保護費嗎?!
淚之約﹏狼 發表於 3-4-2010 16:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我吾收開保護費`
我收開陀地;)
我上youtube搵人l0r`
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
youtube搵人= ="(?)
你地頭0.0?
你去巨商版我都會歡迎你
limingyin 發表於 3-4-2010 16:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
難怪你的名十分熟識 原來是巨商版主...(跪拜
你地頭0.0?
你去巨商版我都會歡迎你
limingyin 發表於 3-4-2010 16:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我只係吹下姐-33-`
yy返黎我就被踢飛;(
我吾收開保護費`
我收開陀地;)
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
@@多少錢喔
i back.~~~~
難怪你的名十分熟識 原來是巨商版主...(跪拜
淚之約﹏狼 發表於 3-4-2010 16:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
囧-.-
@@多少錢喔
淚之約﹏狼 發表於 3-4-2010 16:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我計樂點的`
岩岩諗起個數`
16610;)`
依個係熟人價;)