應該系
alex3334 發表於 3-4-2010 19:28 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
70%估係
公喜公喜
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 19:28 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
眼訓源顧
升見習主任了 1150帖
其實我想打係時間退休-_-`
不過比你地引用得快過我`
所以無編輯
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 19:28 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
老了
不夠年青人打字快
升見習主任了 1150帖
alex3334 發表於 3-4-2010 19:29 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我升左進階隊員
老了
不夠年青人打字快
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 19:29 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
所以叫老男`
吾係色男;)(搵藉口
我升左進階隊員
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 19:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
Y無上線
所以叫老男`
吾係色男;)(搵藉口
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 19:30 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
是老色男
Y無上線
alex3334 發表於 3-4-2010 19:30 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
??
welcome 咁快潛完水
alex3334 發表於 3-4-2010 19:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
潛了=]