我是聊天;)
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 08:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我甚麼也不知道x]
@w@ 真係想快d知道佢會變成點(?
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 08:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
恩恩v_v`
真的升級了
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 08:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
假的高級了
我甚麼也不知道x]
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 08:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你這王八鬼-33-
電腦做的-口-
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 08:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=3= 唔係嫁,如果有相,我可能信係事實
恩恩v_v`
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 08:27 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
比判死刊
吹多15分鐘升得
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 08:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
加油加油x2=]
=3= 唔係嫁,如果有相,我可能信係事實
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 08:28 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
多啦a夢真係天真
有可能發生的@@
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 08:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
除非奇蹟出現!?
=3= 唔係嫁,如果有相,我可能信係事實
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 08:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
比判死刊
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 08:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其實我地3個都可以玩晒成個聊天室-口-