另1個帳號-33-
名叫 =).
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 10:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
叫鬼鬼比你>,<
10級-.-?
你16級喎-.-
limingyin 發表於 4-4-2010 10:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢另一隻a/c
我依家等個版主0N
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 10:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來係咁-3-
=P你是誰(? 呵呵
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 10:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
如果我要傳比另1個`
當我傳200樂點`
甘會扣幾多(?)
有喇梗係-_-`
吾係點出黎滾
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 10:11 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
滾?
比你MSN我
原來係咁-3-
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 10:12 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呵呵
佢幾時0N-口-
勁人
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 10:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我係老會員黎-,-
邊夠鬼鬼做
原來我個帖子量已經4000喇
limingyin 發表於 4-4-2010 10:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
恭喜哂liming@w@
佢另一隻a/c
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 10:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
了解
有喇梗係-_-`
吾係點出黎滾
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 10:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
未成年就出來滾...(汗