=口= 你話呀gem???我???高d????
[[戀愛凱儀...* 發表於 15-10-2010 23:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
@@你高gem少少
是的....要鑽石 多多幾粒我都唔介意
[[戀愛凱儀...* 發表於 15-10-2010 23:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=口=要人陪葬嗎xd?
@@你高gem少少
小瀑﹏§ 發表於 16-10-2010 00:00 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
很好很好.........=w=
=口=要人陪葬嗎xd?
小瀑﹏§ 發表於 16-10-2010 00:00 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不用!! 只要化妝品鑽石黃金珠寶果d 其他............死開!!
很好很好.........=w=
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-10-2010 00:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
(笑...
不用!! 只要化妝品鑽石黃金珠寶果d 其他............死開!!
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-10-2010 00:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.-okok..(汗
(笑...
小瀑﹏§ 發表於 16-10-2010 00:05 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
笑什麼笑.......!!
笑什麼笑.......!!
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-10-2010 00:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔笑囉=~=
唔出聲
唔笑囉=~=
唔出聲
小瀑﹏§ 發表於 16-10-2010 00:06 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好lo....提早收線
好lo....提早收線
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-10-2010 00:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔好/口\出聲出聲