小瀑我要投訴
點解活動區條友分開3個post黎貼網
連3帖都唔扣分
已被某版主KO
billytsang 發表於 16-10-2010 13:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好想打你;P
小瀑我要投訴
點解活動區條友分開3個post黎貼網
連3帖都唔扣分
a0124692003 發表於 16-10-2010 13:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我從一開始都無話過要係晒同一個帖入面=.=
好想打你
YOSSHI 發表於 16-10-2010 13:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係我:L
BUT佢呃帖又呃得太勁:lol
=~=點解/
小瀑﹏§ 發表於 16-10-2010 13:45 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
果日英文中文普通話一齊講.....佢話我果時我就話holy
=_=無拿拿跳得快?
小瀑﹏§ 發表於 16-10-2010 13:47 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
是的....有點辛苦
唔係我
BUT佢呃帖又呃得太勁
billytsang 發表於 16-10-2010 13:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呵呵 呵呵
果日英文中文普通話一齊講.....佢話我果時我就話holy
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-10-2010 13:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
(笑...
比我都會話xD
我從一開始都無話過要係晒同一個帖入面=.=
小瀑﹏§ 發表於 16-10-2010 13:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可以呃多兩分?(笑
是的....有點辛苦
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-10-2010 13:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
/3\休息