a0124692003 發表於 16-10-2010 13:49:06

小瀑我要投訴
點解活動區條友分開3個post黎貼網
連3帖都唔扣分

YOSSHI 發表於 16-10-2010 13:49:08

已被某版主KO
billytsang 發表於 16-10-2010 13:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

好想打你;P

小瀑﹏§ 發表於 16-10-2010 13:49:48

小瀑我要投訴
點解活動區條友分開3個post黎貼網
連3帖都唔扣分
a0124692003 發表於 16-10-2010 13:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

我從一開始都無話過要係晒同一個帖入面=.=

billytsang 發表於 16-10-2010 13:51:22

好想打你
YOSSHI 發表於 16-10-2010 13:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

唔係我:L
BUT佢呃帖又呃得太勁:lol

[[戀愛凱儀...* 發表於 16-10-2010 13:54:11

=~=點解/
小瀑﹏§ 發表於 16-10-2010 13:45 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    果日英文中文普通話一齊講.....佢話我果時我就話holy

[[戀愛凱儀...* 發表於 16-10-2010 13:55:01

=_=無拿拿跳得快?
小瀑﹏§ 發表於 16-10-2010 13:47 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    是的....有點辛苦

YOSSHI 發表於 16-10-2010 13:57:04

唔係我
BUT佢呃帖又呃得太勁
billytsang 發表於 16-10-2010 13:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

呵呵 呵呵

小瀑﹏§ 發表於 16-10-2010 13:57:21

果日英文中文普通話一齊講.....佢話我果時我就話holy
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-10-2010 13:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    (笑...
比我都會話xD

billytsang 發表於 16-10-2010 13:57:23

我從一開始都無話過要係晒同一個帖入面=.=
小瀑﹏§ 發表於 16-10-2010 13:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

可以呃多兩分?(笑

小瀑﹏§ 發表於 16-10-2010 13:57:30

是的....有點辛苦
[[戀愛凱儀...* 發表於 16-10-2010 13:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    /3\休息
頁: 6813 6814 6815 6816 6817 6818 6819 6820 6821 6822 [6823] 6824 6825 6826 6827 6828 6829 6830 6831 6832
查看完整版本: ♡﹏樂股遮天吹水企業大樓☼