如果HSO有外掛 我第一個唔玩
神乂怒火 發表於 24-10-2010 00:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif可能有嫁啦a_a
火火 玩hso,瀑瀑同奇奇就唔知=3=
sohoipan2009 發表於 23-10-2010 11:52 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
;P 今日見到你入樂古場
之後就走左 - . -
今日見到你入樂古場
之後就走左 - . -
神乂怒火 發表於 24-10-2010 00:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
個時有人叫我團練...
個時有人叫我團練...
sohoipan2009 發表於 24-10-2010 12:27 AM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif果場比個數碼通SM死 - . -
果場比個數碼通SM死 - . -
神乂怒火 發表於 24-10-2010 00:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好悶...全部樂古團d人泥...
好悶...全部樂古團d人泥...
sohoipan2009 發表於 24-10-2010 12:34 AM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有幾個其他團啊 -.-
訓教lu~
訓教lu~
keroro417 發表於 24-10-2010 12:56 AM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
晚安
落街食野先~
訓教lu~
keroro417 發表於 24-10-2010 00:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
掰掰 晚安