IVE讀咩科?
d28pm 發表於 29-10-2010 19:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
電腦=.=
好悶..
潛水先=~='
點悶呀?你可唔可以比少少樂點我>.
d28pm 發表於 29-10-2010 19:53 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
努力吧~
我知!E+我咪回post!
d28pm 發表於 29-10-2010 19:56 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你回回下夠架啦
我要扮南瓜 /3\