早阿 各位
早哦....眼睛很痛
早哦....眼睛很痛
[[戀愛凱儀...* 發表於 1-11-2010 12:53 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
早.
早.
.小夜﹏ 發表於 1-11-2010 13:37 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不用上課?
不用上課?
[[戀愛凱儀...* 發表於 1-11-2010 13:46 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
依家先開始上...
上到3點半
依家先開始上...
上到3點半
.小夜﹏ 發表於 1-11-2010 13:48 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係school........==?
係school........==?
[[戀愛凱儀...* 發表於 1-11-2010 14:09 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
當然
當然
.小夜﹏ 發表於 1-11-2010 14:11 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
在家....一會又要開工了
在家....一會又要開工了
[[戀愛凱儀...* 發表於 1-11-2010 14:30 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你番咩工?
你番咩工?
.小夜﹏ 發表於 1-11-2010 14:33 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
架車的......經常返夜
開夜車趕功課