無電話用/3\
小瀑﹏§ 發表於 9-11-2010 12:58 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
why?
baba..............:'(
嘩!你曳a_a
咁夜訓xD
tung1404 發表於 9-11-2010 07:23 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嘩.......你咁早呀
baba..............
[[戀愛凱儀...* 發表於 9-11-2010 17:14 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁早番來:)
咁早番來
.小夜﹏ 發表於 9-11-2010 17:31 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
乖女嘛....
乖女嘛....
[[戀愛凱儀...* 發表於 9-11-2010 17:36 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真乖. 放幾點架你
真乖. 放幾點架你
.小夜﹏ 發表於 9-11-2010 17:50 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
3點半
3點半
[[戀愛凱儀...* 發表於 9-11-2010 17:54 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
中學黎?
中學黎?
.小夜﹏ 發表於 9-11-2010 17:55 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係呀....
why?
.小夜﹏ 發表於 9-11-2010 14:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔好提..(唉..
已經覺得失落...