原來系咁...
sohoipan2009 發表於 13-11-2010 20:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我仲記得佢去左台灣先去紐細蘭-..-
好掛住鬼鬼.....天鵝小姐
[[戀愛凱儀...* 發表於 13-11-2010 20:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
鬼鬼成日唔上黎:@
鬼鬼成日唔上黎
wong87 發表於 13-11-2010 20:51 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
返工嘛
原來奇是有錢人 -.- 出國讀書
神乂怒火 發表於 13-11-2010 20:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢巨商好有錢-..-
返工嘛
[[戀愛凱儀...* 發表於 13-11-2010 20:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你冇面見人?
i246i3Pia5U&feature=related
佢巨商好有錢-..-
wong87 發表於 13-11-2010 09:00 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來又一奸商
你冇面見人?
wong87 發表於 13-11-2010 21:00 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
知我者奠若你
知我者奠若你
[[戀愛凱儀...* 發表於 13-11-2010 21:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有志者鄧竟成ma :D
原來又一奸商
神乂怒火 發表於 13-11-2010 21:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
人地唔係度先黎講人壞話;P
有志者鄧竟成ma
wong87 發表於 13-11-2010 21:04 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
鄧竟成==" mj.....wow