咩期等.....呵呵
唔好期待
[[戀愛凱儀...* 發表於 15-11-2010 20:48 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
期待先對.
成日打錯字
期待先對.
成日打錯字
.小夜﹏ 發表於 15-11-2010 20:51 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
很悶....
很悶....
[[戀愛凱儀...* 發表於 15-11-2010 20:58 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
去番msn講?.?
去番msn講?.?
.小夜﹏ 發表於 15-11-2010 20:59 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁依度咪冇人
咁依度咪冇人
[[戀愛凱儀...* 發表於 15-11-2010 21:01 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有咩好吹-.-
冇哂人..
有咩好吹-.-
冇哂人..
.小夜﹏ 發表於 15-11-2010 21:03 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有點點嘛...
返屋企了,,,(汗
返屋企了,,,(汗
小瀑﹏§ 發表於 15-11-2010 21:14 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
回來了你.
有點點嘛...
[[戀愛凱儀...* 發表於 15-11-2010 21:14 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
瀑瀑回來了
返屋企了,,,(汗
小瀑﹏§ 發表於 15-11-2010 21:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
岩岩返屋企無耐-.-'