回到家要早點訓了
冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 01:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
當又返學又返工就知幾辛苦-~-'
返到屋企訓一陣 又要神早返學=.=
那你番咩工早前
.小夜﹏ 發表於 29-11-2010 01:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
竉物節和教會吧
現在沒了
當又返學又返工就知幾辛苦-~-'
返到屋企訓一陣 又要神早返學=.=
小瀑﹏§ 發表於 29-11-2010 01:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
兩樣同時一齊返 是超級辛苦的
兩樣同時一齊返 是超級辛苦的
冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 01:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我諗我過多排就慣
竉物節和教會吧
現在沒了
冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 01:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
很有意義呵
個活動開左了
=. =岩岩睇完你地話要易D(?)
一陣唔好又問點解咁易..(汗
你地慢慢....再上返張床去..晚安(呵欠
我諗我過多排就慣
小瀑﹏§ 發表於 29-11-2010 01:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為麻木了
很有意義呵
.小夜﹏ 發表於 29-11-2010 01:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
小夜笑人既:(
小夜笑人既
冷府魔鬼 發表於 29-11-2010 01:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif真的..但好像沒有$
真的..但好像沒有$
.小夜﹏ 發表於 29-11-2010 01:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
錢是有的 不會沒 放心=]