回復 2024# 密特朗
好慘10r...
回復密特朗
好慘10r...
乂小。﹏夢 發表於 2-9-2011 23:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
返學有幾慘??
回復 2026# 密特朗
但係番得1日半日...之後番全日...吾慘;?
回復密特朗
但係番得1日半日...之後番全日...吾慘;?
乂小。﹏夢 發表於 2-9-2011 23:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係學校總有樂趣 relax下喇~~~
england贏3:0~~好波
恭喜德國 國家隊成為首支出線歐國盃既球隊^^
回復 2028# 密特朗
係既係既...
恭喜德國 國家隊成為首支出線歐國盃既球隊^^
乂小。﹏夢 發表於 3-9-2011 11:01 http://nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好有霸氣地首隊出線= =
其實有幾多學校有分夏令同冬令timetable?
回復 2032# 我思故我在
係係係...地上最強:victory: