回復 6424# m瓜哥randai
實睇曼聯對韋根
你吾會話我支持韋根掛= ="
回復m瓜哥randai
實睇曼聯對韋根
你吾會話我支持韋根掛= ="
緋櫻緋雨 發表於 26-12-2011 12:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來又係曼聯:@岩岩諗住打獌 不過見係你炸:@
好耐無見過小夢:'(
回復 6426# m瓜哥randai
乜依到無人鍾意曼聯架咩= ="
回復m瓜哥randai
乜依到無人鍾意曼聯架咩= ="
緋櫻緋雨 發表於 26-12-2011 12:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係:(呢到最多曼聯:(
回復 6429# m瓜哥randai
竟然~~
好耐無見過小夢
m瓜哥randai 發表於 26-12-2011 12:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你好掛住佢;?
今晚有機化8見到pogba:D
回復m瓜哥randai
竟然~~
你好掛住佢;?
緋櫻緋雨 發表於 26-12-2011 13:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif其實你係唔係佢:P
又鐘意史密夫, d表情符號又差唔多:$
回復 6432# RAUL07
邊個佢;?
回復RAUL07
邊個佢;?
緋櫻緋雨 發表於 26-12-2011 19:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
乂小。﹏夢 :P