費托最近又回勇喎:o
victorclli 發表於 9-1-2012 00:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
回光返照:lol
回復 7092# victorclli
冷靜少少...
對我自己尼講中間水平就係低-_-
victorclli 發表於 9-1-2012 00:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
知你勁喇........高手:o
自信到咁我祝你出入平安呀:lol
費sir好似講過話下季先係最好時機-_-
victorclli 發表於 9-1-2012 00:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
又係費sir話=.=
都冇句真
唔知呀;o不過聽講佢打詠春好勁x_x
victorclli 發表於 9-1-2012 00:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有機會要見識下:lol
車仔4粒炒茅夫~
費托助攻x2
全場最佳:費托
m瓜哥randai 發表於 9-1-2012 15:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
幾時都話王子係最勁;P
回復 7120# 密特朗
你連帖喎@@
應該未知.
m瓜哥randai 發表於 9-1-2012 16:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我地好似成班人做反咁@@
回復密特朗
你連帖喎@@
緋櫻緋雨 發表於 9-1-2012 17:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
引用唔係可以連帖咩=.=
回復 7123# 密特朗
挽下你;DD