卡路爾居然正選!
m瓜哥randai 發表於 28-1-2012 20:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
國 王 痴 左 線 :L
比 拿 美 收 系 後 備
H20_希古恩 發表於 28-1-2012 20:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有麥斯都應該夠喇:D
利記gogogo~
迪基亞出現
利記打5-4-1:L?
maxi 差 少 少
利記打5-4-1?
RAUL07 發表於 28-1-2012 20:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係
maxi 差 少 少
H20_希古恩 發表於 28-1-2012 20:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我係咪delay- -
好似你快過我甘..
係
Boring.KK 發表於 28-1-2012 20:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
強陣!:lol
強陣!
m瓜哥randai 發表於 28-1-2012 20:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
haha你支持邊面