希古恩都係今年DSE?
一人力 發表於 11-3-2012 21:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不太清楚
希古恩都係今年DSE?
一人力 發表於 11-3-2012 21:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔只佢...仲有我:curse:
唔只佢...仲有我
密特朗 發表於 11-3-2012 22:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
add oil you guys.:loveliness:
希望你地可以入到大學:victory:
曼聯領先1:0:lol
恭喜曼後上成功:lol
mc輸波大快人心:lol
add oil you guys.
希望你地可以入到大學
一人力 發表於 11-3-2012 22:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我唔得的喇:'(
YO....反超的時間到了A_A
我唔得的喇
密特朗 發表於 12-3-2012 00:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
don't give up before the test:loveliness:
正如史雲斯都隊得lum 鏝鋮la
don't give up before the test
正如史雲斯都隊得lum 鏝鋮la
一人力 發表於 12-3-2012 21:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
邊有得咁樣計=.=
呢d爆冷仲易過我入u:L
正如當利記後上奪冠時就等於我入u的時間
咁你就明白:Q