H20_希古恩 發表於 24-3-2012 22:14:53

160都無又真係矮左d=.=
m瓜哥randai 發表於 24-3-2012 22:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
sosad:'(
消防仲要有好強ge 體能...
一人力 發表於 24-3-2012 22:12 images/common/back.gif
有阿諾個BODY都無用啦images/smilies/default/cry.gif

雙層魚柳包 發表於 24-3-2012 22:16:23

消防仲要有好強ge 體能...
一人力 發表於 24-3-2012 22:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   好強的體能?我有小小喔 每天會健身和每週會去跑步

H20_希古恩 發表於 24-3-2012 22:17:24

好強的體能?我有小小喔 每天會健身和每週會去跑步
雙層魚柳包 發表於 24-3-2012 22:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
BA 15KG要背黎背去..又上又落..
你得唔得先:L

雙層魚柳包 發表於 24-3-2012 22:19:16

BA 15KG要背黎背去..又上又落..
你得唔得先
H20_希古恩 發表於 24-3-2012 22:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   我現在只是中學 做不到是正常的只要再訓練相信一定能做到

m瓜哥randai 發表於 24-3-2012 22:22:47

其實消防員月薪有無1萬5?

一人力 發表於 24-3-2012 22:24:26

好強的體能?我有小小喔 每天會健身和每週會去跑步
雙層魚柳包 發表於 24-3-2012 22:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    都好過我好多, 小弟只會每週做一次運動(唔計PE堂)...
冇計la, 冇時間, 近一, 兩個禮拜都冇運動

雙層魚柳包 發表於 24-3-2012 22:24:47

其實消防員月薪有無1萬5?
m瓜哥randai 發表於 24-3-2012 22:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   應該有啦.....1萬5好小嫁渣

雙層魚柳包 發表於 24-3-2012 22:25:30

都好過我好多, 小弟只會每週做一次運動(唔計PE堂)...
冇計la, 冇時間, 近一, 兩個禮拜都冇運動 ...
一人力 發表於 24-3-2012 22:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   男人是要鍛鍊的

H20_希古恩 發表於 24-3-2012 22:32:17

我現在只是中學 做不到是正常的只要再訓練相信一定能做到
雙層魚柳包 發表於 24-3-2012 22:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你想做消防?
澳門同唔同香港返1日放2日架?

密特朗 發表於 24-3-2012 22:33:18

o靚仔做炸兩呀?!
雙層魚柳包 發表於 24-3-2012 21:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你算數喇   次次入親黎都挑機
係要係度搞事:curse:
冇左你我地都唔知幾和平
頁: 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 [984] 985 986 987 988 989 990 991 992 993
查看完整版本: 綜合運動吹水帝國