我要camp 星期日
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我一半可能唔洗返,一半要返
快D推喇
小湊 發表於 3-2-2012 21:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
慢dd啦 plx
你條友呀
小湊 發表於 3-2-2012 10:00 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
打我笨;P
回復 69251# sohoipan2009
8點上堂 下午5點落堂 上電腦會計你地聽日有無人早起身同我回=[?
回復 69266# 夢儿LOLz
一衝動自己控制唔到:$
慢dd啦 plx
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 10:01 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你回唔到:lol
但不太明顯我認為
~tcc~ 發表於 3-2-2012 21:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你次次10秒-.-
慢dd啦 plx
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 22:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
無人回我帖\口/
你條友呀
小湊 發表於 3-2-2012 22:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一告你你就玩完:P
你次次10秒-.-
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 10:01 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我5sec咋:lol