why?
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 22:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
懶...
(連打機都懶打;P
你地吹得咁快. 我跟唔到
EY3P 發表於 3-2-2012 22:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你點會跟唔到= = 呢度慢過以前好多
你地吹得咁快. 我跟唔到
EY3P 發表於 3-2-2012 22:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
ey跟唔到?沒可能!
你地吹得咁快. 我跟唔到
EY3P 發表於 3-2-2012 22:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你神泥wo...
管理員章先拎啊
~tcc~ 發表於 3-2-2012 10:58 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
最型 可惜我不是:L
我又回來了
你點會跟唔到= = 呢度慢過以前好多
刺客先生 發表於 3-2-2012 22:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢做完任打回完形;P
回復 70213# ~tcc~
本身問左
神手先最令
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
神手隻色唔係幾好= =
回復 70222# 小湊
歡迎回來a_a''