6c03 發表於 4-2-2012 12:00:32

咁唔係壞事
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   你來吧:lol

小湊 發表於 4-2-2012 12:00:32

你會輸嫁咩
godoslaw 發表於 4-2-2012 11:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    輸曬喇 係佢面前

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 12:00:36

就係唔信你真係 100%
godoslaw 發表於 4-2-2012 11:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我有100% 你比100樂點我:lol

小湊 發表於 4-2-2012 12:00:44

生水豆這是正常的
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我好似未生過

~tcc~ 發表於 4-2-2012 12:00:44

就係唔信你真係 100%
godoslaw 發表於 4-2-2012 11:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢要sd圖:lol

~tcc~ 發表於 4-2-2012 12:01:01

我好似未生過
小湊 發表於 4-2-2012 12:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你遲d可能會,或者你問你媽

小湊 發表於 4-2-2012 12:01:09

回復小湊
未屈完
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    幾時先完

6c03 發表於 4-2-2012 12:01:15

仲要自己煮...
小湊 發表於 4-2-2012 12:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   習慣了

~tcc~ 發表於 4-2-2012 12:01:21

回復 71319# ShiNG_SeR
個網有得check?:lol

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 12:01:31

咁都好d
6c03 發表於 4-2-2012 12:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
上年有個同學返唔夠 寫求情信 得左
頁: 7121 7122 7123 7124 7125 7126 7127 7128 7129 7130 [7131] 7132 7133 7134 7135 7136 7137 7138 7139 7140
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖