佢真係唔係令啵--
小湊 發表於 4-2-2012 17:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我唔係話佢-.-
回復 74334# ShiNG_SeR
巴士最平
回復 74336# 夢儿LOLz
我想回返黎><
唔係我黎邊有咁多
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
系呀吹AR~
唔係扔錢落海
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
用錢玩呢隻game值得啦= = 講真我得閒既話比錢玩都抵 但冇理由1日上一陣:L
回復夢儿LOLz
2樣都中意
joe1359 發表於 4-2-2012 05:15 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
邊樣好d
eg...?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 17:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
KOTOKO喇 聽D歌真係正0A0
系呀吹AR~
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 05:16 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你仲有10帖10000@@
回復 74311# ~tcc~
好多人都係咁-,-
返黎果陣 撞到兩個好耐冇見o既中學同學