唉也 點解釋比你聽呀
小湊 發表於 4-2-2012 18:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我點知你點解釋比我聽
回復 75778# 小湊
我都覺 一陣先番黎回
咩好可愛
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 18:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
麻友友
你係FB好勁啵--
小湊 發表於 4-2-2012 18:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有幾勁
回復〝細wIN_
咁短- - 係咪大多數d pv都係最多480p
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 18:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可以咁講
你係FB好勁啵--
小湊 發表於 4-2-2012 18:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為下午個陣你地d話題我跟唔上 就走左去FB到 e家等你地回番炸
回復小湊
我都覺 一陣先番黎回
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唉 去得好慢 回唔到快帖
回復〝細wIN_
我大佬
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 18:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你大佬乜水
我點知你點解釋比我聽
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 18:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
去搵下咩叫花生友吧
回復 75785# 夢儿LOLz
唔制你去搵小傑:$