但係要留意埋CPU型號。因為有啲CPU即使時脈高。但效能都係一般
EY3P 發表於 25-3-2012 12:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇錯Cortex-A15雙核勁過Cortex-A9 4核架構問題
我尋日出深水涉...
我想知點解...
nexus 仲平過 s2既@@?
s2 保持4600左右...
但nexus 3500左右就有交易既;?
我尋日出深水涉...
我想知點解...
nexus 仲平過 s2既@@?
s2 保持4600左右...
但nexus 3500左右就有交易 ...
緋櫻緋雨 發表於 3-4-2012 15:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
硬體不算很勁而少人會買,有人認為外形不漂亮((本人覺得還可以。
我尋日出深水涉...
我想知點解...
nexus 仲平過 s2既@@?
s2 保持4600左右...
但nexus 3500左右就有交易 ...
緋櫻緋雨 發表於 3-4-2012 15:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為日水係香港只係 27XX - 3000$ 就有交易.. 港行賣五千根本就完全賣唔出