回復刺客先生
其實香港既 4g 5系行2100頻,所以系香港行4g 5x mbps 都差5多頂盡,我5系好prefer 4g ...
情風 發表於 3-5-2012 22:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
個價錢差唔多 點解唔揀個上網速度 快d 快好多的4G:L
http://www.youtube.com/watch?v=JKWR5gjrUl4JKWR5gjrUl4
本帖最後由 5567 於 4-5-2012 17:36 編輯
呢部雙核好過X既四核?
刺客先生 發表於 3-5-2012 21:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
單核運算XL係好 點都叫係有個疑似A15架構既u
不過整天運算X係勁D 未來軟件支持就睇得出
附送onex one xl gn s3跑分
其實4G宜家冇咩人用既速度先會甘快
未來多左人用 速度可5可以維持穩定都係一個問題...
坦白說.. 這次令Galaxy S3 令我非常失望 .. 簡直係 三叔加爛屎 ..
坦白說.. 這次令Galaxy S3 令我非常失望 .. 簡直係 三叔加爛屎 ..
EY3P 發表於 4-5-2012 18:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
硬件...連優勢都冇埋
軟件...係多左野既 不過抄抄抄? 都係差
今次S3係方向大突破 不過failed;P
硬件...連優勢都冇埋
軟件...係多左野既 不過抄抄抄? 都係差
今次S3係方向大突破 不過failed ...
刺客先生 發表於 4-5-2012 18:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
睇埋價錢再決定:lol
其實4G宜家冇咩人用既速度先會甘快
未來多左人用 速度可5可以維持穩定都係一個問題... ...
5567 發表於 4-5-2012 17:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
3G最快幾多mbps?