咁都得,,,,,
無言
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 16:07 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
吾 通 只 可 以 傾 cso 野 咩 -,-
多謝
alex3334 發表於 2-4-2010 16:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔洗客氣
呢到係cs0區wor
你係咪錯區啊
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 16:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嘿嘿
新加入的是不知道這裡的黑暗 ...
吾 通 只 可 以 傾 cso 野 咩 -,-
H20_希古恩 發表於 2-4-2010 16:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我冇話唔得=,=
我冇話唔得=,=
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 16:08 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
甘 你 岩 岩 又 話 人 錯 區 -,-
甘 你 岩 岩 又 話 人 錯 區 -,-
H20_希古恩 發表於 2-4-2010 16:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
當我錯囉....
洗唔洗講埋s0rry
甘 你 岩 岩 又 話 人 錯 區 -,-
H20_希古恩 發表於 2-4-2010 16:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
...
我也為之語塞 ...
當我錯囉....
洗唔洗講埋s0rry
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 16:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
向他道歉 ?
...
我也為之語塞 ...
榤奇 發表於 2-4-2010 16:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來你係版主=,=
不可得罪=,=
當我錯囉....
洗唔洗講埋s0rry
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 16:09 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
甘 又 吾 洗 -.-
有 得 賺 樂 點 ma ^^