RTS (即時策略)
H20_希古恩 發表於 2-4-2010 14:46 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
rts有咩好玩=,=
rts有咩好玩=,=
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 14:48 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
訓 練 你 個 腦 -w-"(逃 ~~
訓 練 你 個 腦 -w-"(逃 ~~
H20_希古恩 發表於 2-4-2010 14:48 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
玩cs0好過
我最愛的遊戲種類 (左為最喜歡)
RAC->ACT->RTS->FPS->MMORPG
我最愛的遊戲種類 (左為最喜歡)
RAC->ACT->RTS->FPS->MMORPG
Spy-pro 發表於 2-4-2010 14:49 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你呢d叫吹水咩=,=
你呢d叫吹水咩=,=
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 14:50 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
明顯不算
都係第一身射擊好玩~.~
我較喜歡享受速度感,所以較喜歡RAC。
玩cs0好過
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 14:49 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
1.6 仲 好 -3-"
明顯不算
Spy-pro 發表於 2-4-2010 14:51 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
打))左 1 拳 . 右 1 拳 . 下 勾 拳 . 投 降 了 嗎
1.6 仲 好 -3-"
打))左 1 拳 . 右 1 拳 . 下 勾 拳 . 投 降 了 嗎
H20_希古恩 發表於 2-4-2010 14:52 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我使用dead ringer (替身術)閃開了。