p_q我都閃水先了~ 各位 拜x2
反後果?
咩泥
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 14:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一句好真心說的話 說了認真你就輸
後果: 朋友認為你不認真導致好多後果出現!!
簡稱:反後果(亂用的話)
p_q我都閃水先了~ 各位 拜x2
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 14:19 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇你陪我吹水
我會好悶
一句好真心說的話 說了認真你就輸
後果: 朋友認為你不認真導致好多後果出現!!
簡稱:反後果(亂用的話) ...
Yondaimc 發表於 2-4-2010 14:19 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
o
明哂 你唔講真係好難明
潛水中~~~~
潛水中~~~~
ShiNG_SeR 發表於 2-4-2010 14:22 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔好咁
陪我吹水
h我都潛一陣先
h我都潛一陣先
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 14:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
88
h我都潛一陣先
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 14:24 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁我都潛一陣先
甘 快 7084 頁 既 ~o~"