回復曖在鬼瑪★
日劇都有好多好老套...=.=
cheak 發表於 2-4-2010 14:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
日劇無咁長..
其實你唔驚鬼片嫁咩...
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 14:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.- 唔驚
其實我最怕睇韓國片...成日喊個d片,好鬼悶,又要長,套劇集
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 14:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嘆.. 愛情片都要睇下係咩愛情~~
除左上生物堂教 生殖之外 從未接觸過
Yondaimc 發表於 2-4-2010 14:14 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁認真?!
咁認真?!
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 14:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
認真!!
嘆.. 愛情片都要睇下係咩愛情~~
Yondaimc 發表於 2-4-2010 14:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好睇又真係唔怕睇既=]
認真!!
Yondaimc 發表於 2-4-2010 14:15 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁算.......
信你一次咁多
好睇又真係唔怕睇既=]
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 14:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
無錯.. 不過好少有
認真!!
Yondaimc 發表於 2-4-2010 14:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
認真您就輸了?:lol
無錯.. 不過好少有
Yondaimc 發表於 2-4-2010 14:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=[ 得閒留意下