其實我宜家就有呢種感覺=[
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
變性..GAY 呢D樣...(不過唔發生都發生左 只好面對接受
食完飯 !_!
嘆... 點解會有變性呢個念頭出現(搔爆頭都諗唔明
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
每個人道德觀唔同
可能佢覺得宜家咩都有了,試過哂
唯獨呢樣產生好奇又想試下p_q
回復Yondaimc
到你想變性你就會明....
cheak 發表於 2-4-2010 14:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
從沒有這個念頭
有咩戲睇p_q? 我有d想睇愛麗絲夢遊仙境(同某某
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 14:00 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
多啦a夢同多啦美搞...
變性..GAY 呢D樣...(不過唔發生都發生左 只好面對接受
Yondaimc 發表於 2-4-2010 14:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我不是GAY=[
有咩戲睇p_q? 我有d想睇愛麗絲夢遊仙境(同某某
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 14:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
UM... 都不知道..(某_ _不知道會不會去的
食完飯 !_!
ShiNG_SeR 發表於 2-4-2010 14:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=] hallo shing~
回復 70712# Yondaimc
你到而家未有姐
未到你死果日,都唔可以肯定你無呢個念頭..哈哈
多啦a夢同多啦美搞...
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 14:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
p_q別亂諗...