好想去睇戲添~~
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:58 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
睇atv???
我感覺到世界 好灰同好無前景
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其實我宜家就有呢種感覺=[
回復Yondaimc
變性呢d野無機率
佢本人想就想=.=
cheak 發表於 2-4-2010 13:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嘆... 點解會有變性呢個念頭出現(搔爆頭都諗唔明
其實我宜家就有呢種感覺=[
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:59 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其實我都有@@
估到咩= =
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
估到您會咁講:$
睇atv???
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 13:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=.= 戲院呀(暈1
嘆... 點解會有變性呢個念頭出現(搔爆頭都諗唔明
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:59 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為女仔滿足唔到佢
回復 70701# Yondaimc
到你想變性你就會明....
好想去睇戲添~~
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有咩戲睇p_q? 我有d想睇愛麗絲夢遊仙境(同某某
=.= 戲院呀(暈1
Yondaimc 發表於 2-4-2010 14:00 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
想睇咩戲?