回復曖在鬼瑪★
我沉晚開冷氣訓..熱到
早上又咁涼..0.0
cheak 發表於 2-4-2010 13:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
琴日我反而覺得涼涼地-3-
咁又望其他人(果D女係表面姐.. 內心唔知係唔係獅子
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都係望一望姐 =-=
之後就...
用攝錄機會清d p_q
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
無=﹏=''
要入青山(?)
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
驚青山都唔收炸
回復 70596# 小瀑﹏§
俾少少希望黎得唔得....=.=
香港同以前 跟本就是兩個世界
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
受日本影響=[?
心理輔導!! 最緊要
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係....唔係會..
囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧
琴日我反而覺得涼涼地-3-
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:45 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
琴晚開冷氣都覺得涼涼地
受日本影響=[?
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係掛