糟糕(OO應該是找下一半的!!
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不知....可能佢地覺得好正...(我地唔明嫁啦
同人唔同命... 我中5現家... 對住D中一個個叫我做師兄... 好唔怪
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呵呵,都係以前好=]
/.\ 我才是多啦a夢
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:41 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你姐係自戀,,,,
回復小瀑﹏§
我呢邊有少少雨
一路聽住有關落雨既歌簡直係一種享受
cheak 發表於 2-4-2010 13:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
雨愛(有關下雨
回復小瀑﹏§
我呢邊有少少雨
一路聽住有關落雨既歌簡直係一種享受
cheak 發表於 2-4-2010 13:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
無雨但係好大o
回復 70564# 曖在鬼瑪★
我沉晚開冷氣訓..熱到
早上又咁涼..0.0
之前係學校..班上有2個男係打基=﹏=
有時聽到佢地講佢地會幫對方打oo ...
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=.=...唔係離譜成咁(?)
無扮=[
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
明明就有=]
回復曖在鬼瑪★
不安....而家咩年代
cheak 發表於 2-4-2010 13:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=[ 不雅(?)年代
不知....可能佢地覺得好正...(我地唔明嫁啦
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
( 見到的話要 洗眼加 心理輔導先得(恐怕會變左癲人