那叫早熟嗎?
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
p_q...哪叫過於早熟,太不正常了
成熟到已經在ooxx-..-+ 報紙看到的
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
= =係...(汗...
成日都有
-3- "瘟"?
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係 摳
我都食飯先@@
-3- "瘟"?
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
正解
我都食飯先@@
ShiNG_SeR 發表於 2-4-2010 13:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
88
希望唔係令我地失望
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-﹏-'係.....有好多期望
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
性感的瀑瀑跟YY:$
本帖最後由 Yondaimc 於 2-4-2010 13:30 編輯
性感的瀑瀑跟YY
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不是.. 我一向感性的 了解我太少 了
係 摳
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=_='' 真係...要學多d字先得了(汗
p_q...哪叫過於早熟,太不正常了
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
話說31號放學返屋企...搭mtr果陣見到2個小學生男同男係到...