曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:40:02

=﹏=我搭到荃灣...如果佢又搭到荃灣...有排睇- -''
岩岩先係太子
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有冇影低- -?
youtube d人好興拍d地鐵片(由其係學生,咀丫攬丫個d..上次睇完囧左,咁多人面前都咁猖狂

小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:40:03

真的又排... 嘔心都不得了
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我係深水步就落左
之後下一嫁有個靚女@_@

Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:40:29

之前係學校..班上有2個男係打基=﹏=
有時聽到佢地講佢地會幫對方打oo ...
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

糟糕(OO應該是找下一半的!!

曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:40:42

唔好扮=]
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
無扮=[

小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:40:47

有冇影低- -?
youtube d人好興拍d地鐵片(由其係學生,咀丫攬丫個d..上次睇完囧左,咁多人面前都咁猖狂 ...
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我唔會咁做=3=
影衰我部電話

曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:40:54

回復曖在鬼瑪★
我呢邊好涼爽..
ps 屯門區
cheak 發表於 2-4-2010 13:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
您就好=[ 我熱到傻

雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 13:41:02

有冇影低- -?
youtube d人好興拍d地鐵片(由其係學生,咀丫攬丫個d..上次睇完囧左,咁多人面前都咁猖狂 ...
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:40 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    咁變態........

cheak 發表於 2-4-2010 13:41:14

回復 70556# 小瀑﹏§
我呢邊有少少雨
一路聽住有關落雨既歌簡直係一種享受

曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:41:21

冇估錯...
你係中意多啦a夢
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 13:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
/.\ 我才是多啦a夢

Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:41:26

我係深水步就落左
之後下一嫁有個靚女@_@
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

柚又無殺左你 (花心蘿蔔頭
頁: 6985 6986 6987 6988 6989 6990 6991 6992 6993 6994 [6995] 6996 6997 6998 6999 7000 7001 7002 7003 7004
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室