認真您就輸了..(引用某人金句!?
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
OMG!!ELS GM玩野
你講野好__
乂死神張乂 發表於 2-4-2010 13:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
何必吧- -;'
唔鍾意既可以唔理佢?
希望我地既說話唔係白廢
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好難講~
您想話睇唔到-.-"?
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
= =係...打錯
好快你就知到!!
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯...其實我也在怕..沒一技旁身,到老才後悔會太哪個..
兩個也愛p_q?(會被柚柚揍!?
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都說我有某_ _要等洛!!
好難講~
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁就要看鬼鬼啦
我都說我有某_ _要等洛!!
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
:lol 知道..(逃
何必吧- -;'
唔鍾意既可以唔理佢?
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
小學生會發脾氣遊戲!?
我都說我有某_ _要等洛!!
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
@_@;;;明既明既