妖
乂死神張乂 發表於 2-4-2010 13:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咩事
咩事
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你睇下死人SHING講D野
人人都有懶既時候... 同我管版一樣 懶得理升左條檢查線就算數
當有呃貼情況 先知道要加緊去管... 做人有 ...
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
/_\ 這叫後知後覺吧...?
見朋友 先扲錢放你袋~
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
希望我地既說話唔係白廢
唔係朋友既話理佢都晒氣=[]=
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我地係唔係哂左好多氣(嘆
唔了解我
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=[ 對唔起(haha
你唔可以咁講
乂死神張乂 發表於 2-4-2010 13:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
問你問題 ~.~
p_q 讓我也愛您
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
愛yy吧-~-
希望我地既說明唔係白廢
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我地係唔係哂左好多氣(嘆
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=3=遲d就知(?)
愛yy吧-~-
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
兩個也愛p_q?(會被柚柚揍!?