最後的午餐?
永別~~~~
ShiNG_SeR 發表於 2-4-2010 13:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
妖
e加就係出現左e個情況了 sosad
岩岩又唔del...
ShiNG_SeR 發表於 2-4-2010 13:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=[ 太奸啦..但mm返左大陸,咁邊個受害(?)
唔係朋友都又得佢!!(朋友的友情 如此可貴
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係朋友既話理佢都晒氣=[]=
妖
乂死神張乂 發表於 2-4-2010 13:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
自重=[
妖
乂死神張乂 發表於 2-4-2010 13:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
妖乜野呀 : )
0﹏0不嬲都係
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
宜家先發現o_o
妖乜野呀 : )
ShiNG_SeR 發表於 2-4-2010 13:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你唔可以咁講
嗯.. 唉/_\但好懶,.我睇都差唔多夠了,係時候...
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
人人都有懶既時候... 同我管版一樣 懶得理升左條檢查線就算數
當有呃貼情況 先知道要加緊去管... 做人有左錯節就放棄 點解唔好好
去反省下錯左那裡呢!
宜家先發現o_o
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔了解我
唔係朋友既話理佢都晒氣=[]=
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
p_q 讓我也愛您