cheak 發表於 2-4-2010 13:38:28

回復 70546# 曖在鬼瑪★
我呢邊好涼爽..
ps 屯門區

曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:38:37

會=,=
唔似得你
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 13:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.- 哦   

Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:38:46

=﹏=我搭到荃灣...如果佢又搭到荃灣...有排睇- -''
岩岩先係太子
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

真的又排... 嘔心都不得了

雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 13:38:55

唔好傻=[ 我是喜歡女的
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:37 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    冇估錯...
你係中意多啦a夢

曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:38:56

我讀BAND3 正係見中一 係咁.. 中2個D 已經冇了
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.- 我見中2都有...囧左

小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:39:05

那又不用
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    之前係學校..班上有2個男係打基=﹏=
有時聽到佢地講佢地會幫對方打oo

cheak 發表於 2-4-2010 13:39:18

回復 70553# 曖在鬼瑪★
不安....而家咩年代

小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:39:26

回復曖在鬼瑪★
我呢邊好涼爽..
ps 屯門區
cheak 發表於 2-4-2010 13:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    荃灣好大風= ='

雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 13:39:31

-.- 我見中2都有...囧左
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:38 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    中2都仲有咁嘔心=,=

Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:39:58

-.- 我見中2都有...囧左
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

同人唔同命... 我中5現家... 對住D中一個個叫我做師兄... 好唔怪
頁: 6984 6985 6986 6987 6988 6989 6990 6991 6992 6993 [6994] 6995 6996 6997 6998 6999 7000 7001 7002 7003
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室