回復 70546# 曖在鬼瑪★
我呢邊好涼爽..
ps 屯門區
會=,=
唔似得你
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 13:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.- 哦
=﹏=我搭到荃灣...如果佢又搭到荃灣...有排睇- -''
岩岩先係太子
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真的又排... 嘔心都不得了
唔好傻=[ 我是喜歡女的
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:37 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇估錯...
你係中意多啦a夢
我讀BAND3 正係見中一 係咁.. 中2個D 已經冇了
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.- 我見中2都有...囧左
那又不用
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
之前係學校..班上有2個男係打基=﹏=
有時聽到佢地講佢地會幫對方打oo
回復 70553# 曖在鬼瑪★
不安....而家咩年代
回復曖在鬼瑪★
我呢邊好涼爽..
ps 屯門區
cheak 發表於 2-4-2010 13:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
荃灣好大風= ='
-.- 我見中2都有...囧左
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:38 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
中2都仲有咁嘔心=,=
-.- 我見中2都有...囧左
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
同人唔同命... 我中5現家... 對住D中一個個叫我做師兄... 好唔怪