多啦a夢
你要冷靜
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 13:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
p_q有老鼠!!
人都有後生既時候.. 你問下你阿媽後生係點!?
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:51 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其實
多啦a夢有媽媽的嗎?
見到男同男一齊就驚...
好似狄拿個女咁... 又女變男(糟糕
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-﹏-個女做咩?
HAVE 子彈?
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
p_q 自動入彈
講下美麗的謊言?
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔可以
係「兒子」
910reed 發表於 2-4-2010 13:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
變性的-.- 太 _ 啦
回復小瀑﹏§
賠償xD
cheak 發表於 2-4-2010 13:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔制=]
其實
多啦a夢有媽媽的嗎?
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 13:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不知道 是機械人來...
諗起都好嘔心(打冷震
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
都係唔好講啦
變性的-.- 太 _ 啦
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=[ 可能宜家既生活滿足唔到佢,所以想改變下