女變性...
變左做男
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-~-變性人\
嘆
如果我要等既某_ _ 咁做 我要消失係呢個人世
只係知有個妹= =
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
多啦美p_q
一早叫左唔好講=,=
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 13:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
= -=唔講囉
想下就好
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:54 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
岩岩睇完
600幾=,=
屈我機
只係知有個妹= =
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
多啦美?
嘆
如果我要等既某_ _ 咁做 我要消失係呢個人世
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
主動出擊(?)
多啦美p_q
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:55 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來你有睇既
岩岩睇完
600幾=,=
屈我機
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 13:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
p_q...加油練下haha
主動出擊(?)
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我話如果佢變性... 我要消失係呢個人世