糟糕(OO應該是找下一半的!! Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:40
使用道具 舉報
同人唔同命... 我中5現家... 對住D中一個個叫我做師兄... 好唔怪 Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:39
/.\ 我才是多啦a夢 曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:41
回復 小瀑﹏§ 我呢邊有少少雨 一路聽住有關落雨既歌簡直係一種享受 cheak 發表於 2-4-2010 13:41
之前係學校..班上有2個男係打基=﹏= 有時聽到佢地講佢地會幫對方打oo ... 小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:39
無扮=[ 曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:40
回復 曖在鬼瑪★ 不安....而家咩年代 cheak 發表於 2-4-2010 13:39
不知....可能佢地覺得好正...(我地唔明嫁啦 小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:41
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 24-6-2026 10:10 , Processed in 0.124231 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.