找回密碼
 註冊
[日本手機遊戲APPS下載] 手機遊戲專區 熱門短片

型男索女 
樓主: 鴻-

[綜合討論] Counter-Strike Online 聊天室

   火... [複製鏈接]
發表於 2-4-2010 13:41:39 | 顯示全部樓層
糟糕(OO應該是找下一半的!!
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:40



    不知....可能佢地覺得好正...(我地唔明嫁啦
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2-4-2010 13:41:49 | 顯示全部樓層
同人唔同命... 我中5現家... 對住D中一個個叫我做師兄... 好唔怪
Yondaimc 發表於 2-4-2010 13:39

呵呵,都係以前好=]
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2-4-2010 13:41:54 | 顯示全部樓層
/.\ 我才是多啦a夢
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:41



    咁你姐係自戀,,,,
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2-4-2010 13:42:04 | 顯示全部樓層
回復  小瀑﹏§
我呢邊有少少雨
一路聽住有關落雨既歌簡直係一種享受
cheak 發表於 2-4-2010 13:41


雨愛(有關下雨
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2-4-2010 13:42:12 | 顯示全部樓層
回復  小瀑﹏§
我呢邊有少少雨
一路聽住有關落雨既歌簡直係一種享受
cheak 發表於 2-4-2010 13:41



    無雨但係好大o
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2-4-2010 13:42:21 | 顯示全部樓層
回復 70564# 曖在鬼瑪★
我沉晚開冷氣訓..熱到
早上又咁涼..0.0
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2-4-2010 13:42:24 | 顯示全部樓層
之前係學校..班上有2個男係打基=﹏=
有時聽到佢地講佢地會幫對方打oo ...
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:39

=.=...唔係離譜成咁(?)
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2-4-2010 13:42:26 | 顯示全部樓層
無扮=[
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 13:40



    明明就有=]
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2-4-2010 13:42:51 | 顯示全部樓層
回復  曖在鬼瑪★
不安....而家咩年代
cheak 發表於 2-4-2010 13:39

=[ 不雅(?)年代
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 2-4-2010 13:43:01 | 顯示全部樓層
不知....可能佢地覺得好正...(我地唔明嫁啦
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 13:41


( 見到的話要 洗眼加 心理輔導先得(恐怕會變左癲人
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖

GMT+8, 24-6-2026 10:10 , Processed in 0.124231 second(s), 6 queries , Redis On.

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2025 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表