不 要 告 訴 我 們 你 既 性 格 .
H20_希古恩 發表於 2-4-2010 16:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我講緊多啦a夢啊=,=
我中意蕉太狼....
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 16:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
@o@+1 我都係
咁都得?!
如果係咁
咩野都係藝術啦
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 16:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不要太偏激
可能她男朋友也是色鬼
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 16:59 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
個 個 男 人 都 系 架 喇 -.-
睇個1.2集
alex3334 發表於 2-4-2010 17:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你應該冇睇過蕉太狼
佢唔係成日出
證件的件, 與健, 音是不同的 ...
所以才沒有人接吧...
榤奇 發表於 2-4-2010 17:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
是同音的
都是gin6
我鍾意灰太狼 你呢xD
alex3334 發表於 2-4-2010 16:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
蕉太狼 x]
個 個 男 人 都 系 架 喇 -.-
H20_希古恩 發表於 2-4-2010 17:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
和尚不是
蕉太狼 x]
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 17:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
扮我既
我都係bo
真 不 知 她 男 朋 友 為 什 麼 還 能 忍 受 .
H20_希古恩 發表於 2-4-2010 16:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
未分手嗎?
嗯...
給我的話
我倒勉強能接受吧
她的性格 ... 也許, 鏡頭前後是不同的