哈哈
limingyin 發表於 3-4-2010 12:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
扣分-.-
何出此言(?)
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 12:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
或者根本見不到...
全部都係聊天;)
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 11:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你爬一兩頁... 6-7回復都是+1 +2 之類... 如果有扣分 死定啦~~
同意
alex3334 發表於 3-4-2010 12:00 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
吾講+1(?)`
可以比其他人繼續+2-_-
我係之狙個團
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 12:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你團有掛
**** 本內容被作者隱藏 ****
Yondaimc 發表於 3-4-2010 12:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
**** Hidden Message *****
濫用版主的扣分加分~_~我有咩~_~?有就sorry
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 11:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都沒用... 何來濫用!
你爬一兩頁... 6-7回復都是+1 +2 之類... 如果有扣分 死定啦~~
Yondaimc 發表於 3-4-2010 12:01 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
如果突然有得扣既話`
我諗會少左好多人-_-
你團有掛
alex3334 發表於 3-4-2010 12:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.-冇
訓l醒教v_v